Ask Question
2 January, 22:58

Sejauh manakah semangat perjuangan di kelantan dan terengganu boleh dimanfaatkan oleh generasi hari ini bagi membangunkan masyarakat dan negara kita?

+5
Answers (1)
  1. 2 January, 23:25
    0
    In English,

    The spirit of struggle can be utilized by being devoted, unified, faithful, and everyone should sacrifice to develop and preserve the society in Malaysia. If everyone has the same concept and will practice those traits Malaysia can be more progressive and can be more productive either.

    In Malay,

    Semangat perjuangan dapat dimanfaatkan dengan bersemangat, bersatu, setia, dan setiap orang harus berkorban untuk mengembangkan dan memelihara masyarakat di Malaysia. Jika semua orang mempunyai konsep yang sama dan akan mengamalkan sifat-sifat ini, Malaysia boleh menjadi lebih progresif dan boleh menjadi lebih produktif sama ada.
Know the Answer?
Not Sure About the Answer?
Get an answer to your question ✅ “Sejauh manakah semangat perjuangan di kelantan dan terengganu boleh dimanfaatkan oleh generasi hari ini bagi membangunkan masyarakat dan ...” in 📙 History if there is no answer or all answers are wrong, use a search bar and try to find the answer among similar questions.
Search for Other Answers